Aanmelden nieuwe leerlingen

20-01-2021
Inschrijven nieuwe leerlingen

Inschrijven van nieuwe leerlingen vindt al jaren plaats op de eerste maandag van februari. U kunt dan, met uw kind, op school kennismaken met een aantal leerkrachten, een inschrijfformulier invullen en een rondleiding door de school krijgen. Nieuwe ouders maken een afspraak voor een kennismakingsgesprek met de directeur.

Kinderen die voor 1 oktober 2022 4 jaar worden kunnen aangemeld worden.

Dit jaar is het helaas niet mogelijk om op school uw kind in te schrijven.

De inschrijving verloopt als volgt:
-U stuurt (het liefst voor 5 februari 2021) een e-mail naar info@cbsdebronmolenaarsgraaf.nl
-Vermeld u hierin de naam en geboortedatum van uw kind en ook uw naam, adres en telefoonnummer.
-Wij sturen u per mail een inschrijfformulier.
-Nadat u het formulier hebt ingevuld kunt u het per mail (of post) terugsturen.
-De directeur neemt contact met u op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek (telefonisch of, indien mogelijk, op school).
-Vindt het gesprek op school plaats, dan kunt u op dat moment ook de school bekijken.
-Vindt het gesprek niet op school plaats, dan is er altijd een mogelijkheid om later de school te bekijken.

Heeft u nog vragen, neemt u dan a.u.b. contact met ons op.

C.G. Boender (directeur)
G.I.M. Brandwijk (adjunct-directeur)